منتدى ملائكه الرحمه
مرحبا بك زائرنا العزيز فى منتديات ملائكة الرحمه و نرجو منك الأنضمام لكوكبة المنتدى المميزه

منتدى ملائكه الرحمه


 
الرئيسيةالبوابةقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أبو عمار الورد
المراقب العام
المراقب العام


ذكر عدد الرسائل : 6774
العمر : 41
العمل/الترفيه : موظف بشركة سياحه
المزاج : فى أحسن حال والحمد لله
السٌّمعَة : 7
نقاط : 484
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 00:32


اليوم 28/2
عيد ميلاد عسلية المنتديات رشروشه
و بنقولها فى يوم زى ده
كل عام و انتى لله أقرب
ولرسوله تابعه
ولدينه رافعه
و لازم تهنئه جامده يا أعضاء
دى المديره يا جماعه بدل ما تطردنا كلنا
ههههههههههههههههههههه
و يالا بقى على الأحتفال

دى تورتة الحفله


وده مشروب الحفله


ودوسى على العلبه وشوفى هديتك يا عسليه



_________________
`·.¸¸.·¯`··._.· (ابو عمار) `·.¸¸.·¯`··._.·



اللهم أشفى مرضى المسلمين وخص بالذكر والدى شفاء لا يغادر سقما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNG 7adiTHi
ملاك مميز
ملاك مميز


ذكر عدد الرسائل : 167
العمر : 34
العمل/الترفيه : مهندس ميكانيك \ عندي مكتب للمونتاج والتصوير وصيانة الحاسبات
المزاج : الحمد لله على كل حال
السٌّمعَة : 0
نقاط : 162
تاريخ التسجيل : 28/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 01:05

كل سنه وانتي طيبة يا رشا يا غالية
وان شاء الله تحقيق الاماني واتمنالك السعادة والموفقية
وانا داخل والله اسلم عليك مصادفة سبحان الله ويكون اول رد لية
هو تهنئة في يوم عيد ميلادك يا نوراة المنتدى يا غالية
وحشتيني كتير يا رشا والله وكنت دايما بسأل عنك وبكون سعيد
اما اسمع انك سعيدة ومبسوطة يا اختي الغالية
ربنا يبارك في عمرك ونشوفك احلى عروسة في الدنيا
وانتي تستحقي اكتر من التهنئة وتستاهلي كل خير وربنا يسعدك ويهنيك

















[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moon ahmed
مشرفه قسم التوعيه والتثقيف الصحى
مشرفه قسم التوعيه والتثقيف الصحى


انثى عدد الرسائل : 3993
العمر : 29
السٌّمعَة : 5
نقاط : 645
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 17:41

bounce bounce bounce bounce
الف الف مبررووووووووووووووووووووووووووووكككك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zalabiaa
مشرفه قسم الاسره والمجتمع
مشرفه قسم الاسره والمجتمع


انثى عدد الرسائل : 244
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
نقاط : 12
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 20:50


كل سنه وانتى طيبه ياااشو ياحبيبه قلبى
وكل سنه وانتى لربنا اقرب
وعقبال كل عيد ميلاد سعيد ليكى واحنا كلنا اصحاب ومتجمعين وديما قريبن
ويارب يارب يارب تفضل صحبتنا مجمعانا مع بعض ديما

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رشروشه
Admin
Admin


انثى عدد الرسائل : 4030
العمر : 28
العمل/الترفيه : المدير
السٌّمعَة : 4
نقاط : 982
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 22:20

بقى كده يا ابو عمار؟؟؟؟؟؟


يعنى لو ماكنتوش افتكرتم كنت طردتكم؟؟؟

طب هطردكم كلكم واقعد فى المنتدى لوحدى


اهو يبقى بياااح

ههههههههه

بجد مليون ميرسي وحقيقى احلى هديه واحلى احتفال

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nursing.goo-done.com
رشروشه
Admin
Admin


انثى عدد الرسائل : 4030
العمر : 28
العمل/الترفيه : المدير
السٌّمعَة : 4
نقاط : 982
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 22:24

KiNG 7adiTHi كتب:
كل سنه وانتي طيبة يا رشا يا غالية
وان شاء الله تحقيق الاماني واتمنالك السعادة والموفقية
وانا داخل والله اسلم عليك مصادفة سبحان الله ويكون اول رد لية
هو تهنئة في يوم عيد ميلادك يا نوراة المنتدى يا غالية
وحشتيني كتير يا رشا والله وكنت دايما بسأل عنك وبكون سعيد
اما اسمع انك سعيدة ومبسوطة يا اختي الغالية
ربنا يبارك في عمرك ونشوفك احلى عروسة في الدنيا
وانتي تستحقي اكتر من التهنئة وتستاهلي كل خير وربنا يسعدك ويهنيك

















[/size]



بجد مش لاقيه ولا كلمه لان بجد غلاوتك ماتتوصفش يا احمد


وانت متاكد من كده

وبجد فرحتى فرحتين فرحه عيد ميلادى وفرحه وجودك معانا هنا


وباذن الله المنتدى هيولع على ايديك


ههههههههههههه

بس اوعى تقلب عليا زى ماقلبت على فادى

منورنا بجد ويارب يارب كل سنه تعدى علينا تكون احلى من اللى قبلها

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nursing.goo-done.com
رشروشه
Admin
Admin


انثى عدد الرسائل : 4030
العمر : 28
العمل/الترفيه : المدير
السٌّمعَة : 4
نقاط : 982
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 22:27

moon ahmed كتب:
bounce bounce bounce bounce
الف الف مبررووووووووووووووووووووووووووووكككك


الله يبارك فيكى يارب

بس على ايه؟؟

هههههههههههههه

كل سنه واحنا طيبين يارب يا حبيبتى

وميرسي يا قمر

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nursing.goo-done.com
رشروشه
Admin
Admin


انثى عدد الرسائل : 4030
العمر : 28
العمل/الترفيه : المدير
السٌّمعَة : 4
نقاط : 982
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 28 فبراير 2009, 22:39

zalabiaa كتب:

كل سنه وانتى طيبه ياااشو ياحبيبه قلبى
وكل سنه وانتى لربنا اقرب
وعقبال كل عيد ميلاد سعيد ليكى واحنا كلنا اصحاب ومتجمعين وديما قريبن
ويارب يارب يارب تفضل صحبتنا مجمعانا مع بعض ديما



وانتى طيبه يا احلى دندن فى الدنيا

ويارب يارب مانتحرم من بعض ابدا ابدا يا دندونه

ونفضل اصدقاء وعايشين فى قلوب بعض طول العمر


لانى بجد بموووووت فيكى

وبجد صداقتنا احلى صداقه


_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nursing.goo-done.com
نونى
ملاك نشيط
ملاك نشيط


انثى عدد الرسائل : 76
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبة
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   الأحد 01 مارس 2009, 23:23






















كل سنة وانتي طيبة يا احلي واطيب واجمل واحن اخت في الدنيا والكون ده كله

وعقبال مليوووووووووووووووووون سنة يا رشروشة

وربنا يخليكي ليا يا اجمل اخت في العالم



]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNG 7adiTHi
ملاك مميز
ملاك مميز


ذكر عدد الرسائل : 167
العمر : 34
العمل/الترفيه : مهندس ميكانيك \ عندي مكتب للمونتاج والتصوير وصيانة الحاسبات
المزاج : الحمد لله على كل حال
السٌّمعَة : 0
نقاط : 162
تاريخ التسجيل : 28/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   الإثنين 02 مارس 2009, 00:38

اقتباس :

بجد مش لاقيه ولا كلمه لان بجد غلاوتك ماتتوصفش يا احمد


وانت متاكد من كده

وبجد فرحتى فرحتين فرحه عيد ميلادى وفرحه وجودك معانا هنا


وباذن الله المنتدى هيولع على ايديك


ههههههههههههه

بس اوعى تقلب عليا زى ماقلبت على فادى

منورنا بجد ويارب يارب كل سنه تعدى علينا تكون احلى من اللى قبلها


الله يخليك يا رشا وانتي عارفة معزتك وغلاوتك عندي
حتى باركنالك هناك في عيد ميلادك في نفس الموضوع بتاع السنه اللي فاتت
بصراحة معرفش المعلم لقى الموضوع ازاي هههههههههههههههههههههههه
ومتقوليش حاجة المهم انتي تكوني بخير وسعادة يا غالية وانا مبسوط والله
اني شفتك تاني واتكلمت معاك يا رشا وعلى راي المثل اللي ميسالش عليك
اسال علية ..دة مثل من عندي انا معرفش اذا كان صحيح ولا لا ههههههههه
ولو عاوزة المنتدى ميولعش اديني مفاتيح الادارة بسرعة واخلعي هههههههههههههههه
خلاص انا دلوقتي بقيت كنج اد الدنيا وعندي عصابة كبيرة اوي
الحمد لله كلو بفضل ربنا ودعواتك يحجة واخر عملية قمنا بيها انا والمعلم
هي سرقة دار الايتام بتاع خالتي ستوتة ههههههههههههههههههههههههه
بس قوليلي هي البنت زلابيا دي هي نفسها دنيا اللي كانت تشتغل في دولة الكنج
رئيسة جمعية حقوق الستات هههههههههههههههههههههه
ازيك يا دنيا لسة بتناضلي عشان قضية تحرير الستات ههههههههههههههههه
يا رب يدوم تجمعكم الحلو دة وتدوم الفرحة بينكم دايما ان شاء الله

اخوكم المهندس \ احمد الحديثي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أبو عمار الورد
المراقب العام
المراقب العام


ذكر عدد الرسائل : 6774
العمر : 41
العمل/الترفيه : موظف بشركة سياحه
المزاج : فى أحسن حال والحمد لله
السٌّمعَة : 7
نقاط : 484
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   الإثنين 02 مارس 2009, 02:29

KiNG 7adiTHi كتب:
اقتباس :


الله يخليك يا رشا وانتي عارفة معزتك وغلاوتك عندي
حتى باركنالك هناك في عيد ميلادك في نفس الموضوع بتاع السنه اللي فاتت
بصراحة معرفش المعلم لقى الموضوع ازاي هههههههههههههههههههههههه
ومتقوليش حاجة المهم انتي تكوني بخير وسعادة يا غالية وانا مبسوط والله
اني شفتك تاني واتكلمت معاك يا رشا وعلى راي المثل اللي ميسالش عليك
اسال علية ..دة مثل من عندي انا معرفش اذا كان صحيح ولا لا ههههههههه
ولو عاوزة المنتدى ميولعش اديني مفاتيح الادارة بسرعة واخلعي هههههههههههههههه
خلاص انا دلوقتي بقيت كنج اد الدنيا وعندي عصابة كبيرة اوي
الحمد لله كلو بفضل ربنا ودعواتك يحجة واخر عملية قمنا بيها انا والمعلم
هي سرقة دار الايتام بتاع خالتي ستوتة ههههههههههههههههههههههههه
بس قوليلي هي البنت زلابيا دي هي نفسها دنيا اللي كانت تشتغل في دولة الكنج
رئيسة جمعية حقوق الستات هههههههههههههههههههههه
ازيك يا دنيا لسة بتناضلي عشان قضية تحرير الستات ههههههههههههههههه
يا رب يدوم تجمعكم الحلو دة وتدوم الفرحة بينكم دايما ان شاء الله

اخوكم المهندس \ احمد الحديثي



يا أهلا يا أهلا بالكنج الغالى
و الله فرحتنى بوجودك يا كنج
وليه التشريد ده بقى؟
يعنى لازم تعرف كله أننا من أكبر عصابات المنتديات؟
هههههههههههههههههههه
منورنا والله يا حبيب قلبى يا غالى

_________________
`·.¸¸.·¯`··._.· (ابو عمار) `·.¸¸.·¯`··._.·



اللهم أشفى مرضى المسلمين وخص بالذكر والدى شفاء لا يغادر سقما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ash2o
مشرفه قسم منوعات اسلاميه
مشرفه قسم منوعات اسلاميه


انثى عدد الرسائل : 3627
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
نقاط : 255
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   الخميس 05 مارس 2009, 01:07



كل عام وانت الى الله اقرب

وعلى طاعته ادوم

والى الجنه اقرب

وعن النار ابعد














_________________
http://www.shbab1.com/2minutes.htm
ما عاد يحْوِيني سُكوتي والبُكا
أنا لستُ مَجْبُولاً على الخُذلانِ

أنا في يميني الشَّمسُ تُشْرقُ عزةً
وأنا الثُّريا همَّةً وتفاني

أنا مُسْلمٌ والمَجدُ يقْطُرُ كالنَّدى،
والعِزُّ كُلّ العزِّ في إيماني

أنا للحياةِ رواؤها ودواؤها
وأنا الشِّهابُ إذا بدى سَتراني

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رشروشه
Admin
Admin


انثى عدد الرسائل : 4030
العمر : 28
العمل/الترفيه : المدير
السٌّمعَة : 4
نقاط : 982
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   السبت 21 مارس 2009, 22:41

ربنا يخاليكى يا سمسمه

ولو انها متاخره شويه

بس ميرسي يا حبيبتى

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nursing.goo-done.com
حورس
نجم المنتدى
نجم  المنتدى


انثى عدد الرسائل : 264
العمر : 29
العمل/الترفيه : اخصائية تمريض-طالبة بكلية الصيدلة حاليا
المزاج : don't touch me
السٌّمعَة : 1
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 20/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات   الأربعاء 22 أبريل 2009, 20:41

احم احم

كل سنة وانتى طيبة يا رشا
Embarassed Embarassed Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كل سنه و انتى طيبه يا رشروشه يا عسلية المنتديات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ملائكه الرحمه :: المنتدى العام :: منتدى الترحيبات والتهنئه-
انتقل الى: